SPECIALIZED TURBO LEVO

FSR EXPERT CARBON 2022


Danes predstavljam mojo "beštijo", ki ima precej dolgo ime. Specialized Turbo Levo FSR Expert Carbon 2022. O Levu sem pisal v članku o dveh top štroma-eMTBjih zato lahko samo povzamem, kar sem že ugotovil. Vsaj kar se tiče splošnih lastnosti in tehnikalij. Seveda so tokrat tehnikalije nekoliko drugačne, ker govorim za razliko od S-WORKS, o nekoliko slabotnejši verziji Turbo levo kolesa. Ampak le za en "čink".


Novi Turbo levo se zanaša na posodobljen Specialized 2.2 motor in se ponaša s prenovljenim karbonskim okvirjem, napredno geometrijo in s holističnimi rešitvami glede povezljivosti. Novi TL ima po novem tudi pametni displej, ki mu pri Specialized pravijo MasterMind in deluje v popolni simbiozi z Mission Control aplikacij, kjer so možnosti za kostumizacijo še širše. Cena? slabih 10.000 evrov.

Prenovljen Specialized Levo FSR Expert Carbon, električno polno vzmeteno kolo, ponuja neverjetno moč pri strmih vzponih in še več zabave pri divjih spustih. In to pri polni hitrosti. Kolo Levo vsako leto dviguje letvico standardov vrhunskih električnih polno vzmetenih koles in tokrat ni nič drugače.

Okvir je namensko zasnovan tako, da se kombinira dve različni velikosti koles - sprednji obroč je 29", zadnji 27.5", kar prinaša več agilnosti in igrivosti. Z bočno prečko, direktno poveže vse tri pritrditvene točke zadnje nihajke in amortizerja na okvir, s tem pa se znatno povečata togost in učinkovitost kolesa na neravninah. Oblika okvirja omogoča kolesu več kontrole na zahtevnejših terenih, boljši oprijem v ovinkih, več okretnosti in manjšo porabo baterije. Kolo se ponaša s 150 mm prilagojenim zadnjim vzmetenjem FOX FLOAT X2 Performance Elite, vilicami Fox FLOAT 38 Performance Elite 29 s 160mm hoda in nastavljivo geometrijo, ki zagotavlja stabilno in naravno vožnjo, kot nobena druga. Kot nagiba cevi je mogoče nastaviti med 63 in 65,5 stopinj. Višino spodnjega nosilca lahko natančno nastaviš na visoko ali nizko za 7 mm ... Ker na koncu dneva odločajo detajli. Verjemi.

Kolo se lahko pohvali z izjemno močnim motorjem Turbo Full Power 2.2 z vmesnikom Specialized MasterMind TCU in baterijo Specialized M3-700Wh, ki je povsem integrirana v glavno cev okvirja in jo je mogoče enostavno sneti in polniti drugje ali jo zamenjati. S tem kolesom imaš zelo velik domet. 4-kratna moč ti bo omogočila, da boš odslej sam izbiral kdaj in koliko daleč želiš voziti. Vodilni v kategoriji z 90 Nm navora in 565 vatov moči pomeni, da se boš sedaj lahko peljal dlje in hitreje kot kdaj koli prej. Ohišje iz magnezija se hitro hladi, elektronika, ki ga nadzoruje pa skrbi za to, da ne prihaja do nikakršnih nepričakovanih sunkov moči. Motor teče gladko, tiho in učinkovito ves čas. Vmesnik MasterMind Turbo je tvoj vir informacij s prilagodljivimi prikaznimi polji, vključno z natančnim odstotkom napolnjenosti akumulatorja, in ima popolnoma novo funkcijo MicroTune za prilagoditev dovajanja moči v korakih po 10%. Z vmesnikom boš tako v celoti nadziral tehnologijo pomoči motorja. Stanje baterije je v tvojem vidnem polju na zgornji cevi kolesa.( tako pa o dotičnem kolesu pravijo pri Extreme vitalu https://www.extremevital.com/sl/kolesa/gorsko-elektricno-kolo-specialized-turbo-levo-fsr-expert-carbon-29inch-p-36390.html )


Turbo Levo FSR Expert Carbon je opremljen z robustnim 12-stopenjskim pogonskim sklopom Sram X01 Eagle, trpežnimi Roval obroči in Butcher 2.6 ter Eliminator 2.6 plašči in učinkovitimi Sram Code RS zavorami.


Okvir: Specialized FACT 11m full Carbon, 29" sprednji obroč, 27.5" zadnji obroč, integrirana baterija, notranja napeljava žic, 148mm spacing, industrijski ležaji, 150mm hoda, geo nastavljiva glava okvirja (krmilna cev) in horst pivot

Vilica: FOX FLOAT 38 Performance Elite 29, Grip2 damper, 44mm offset, HSC, LSC, HSR, LSR, 110x15mm, 1.5" tapered steerer, 160mm hoda

Zadnji amortizer: FOX FLOAT X2 Performance Elite, LSC, LSR, 2-pozicijska nastavitev, 55x210mm

Oprema: Sram X01 (zadnji menjalnik) / Sram X01 Eagle Trigger, single click (prestavne ročke) / 12 prestav

Zavore: SRAM Code RS, 4 batne hidravlične disk zavore (rotor spredaj S1-S3 200mm, S4-S6 220mm/ zadaj 200mm rotor)

Gonilka: Praxis forged M30, custom offest, 160mm, verižnik SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 32T, jeklen

Zadnji verižniki: Sram XG-1275, 10-52R, 12 prestav

Sedežna opora: X-Fusion Manic, nastavljiva, notranja napeljava kablov, ročka SRL LE, 34.9mm, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm

Obroči: Roval Traverse 29 front and 27.5 rear, 30mm notranja širina, ročno pleteni, "tubeless ready"

Prednji plašč: Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"

Zadnji plašč: Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6"

Elektro motor: Specialized Turbo Full Power System 2.2 Motor

Uporabniški vmesnik: Specialized MasterMind TCU, 10-LED stanje baterije, 3-LED Ride Mode zaslon, ANT+/Bluetooth®, daljinsko upravljanje na krmilu

Baterija: Specialized M3-700, 700Wh, integrirana v spodnjo cev, zaklepanje, možnost polnjenja baterije na kolesu ali posebej, 42V4A

Tale Levo je opremljen s CrankBrothers Stamp 7 pedali in FOX blatnikom. Še več o tem kako se je kolo obnašalo med vožnjo, pa preberite spomladi:)


21 views0 comments