Scott Contessa Genius eRIDE 910 2021

Ker je do oktobra, ko bom lahko pisal o mojem Turbo Levu še kar nekaj časa, se bom tokrat posvetil tehnikalijam Tjašinega kolesa. Ne bom pisal o tem kako je za vozit in kakšne so njegove vozne karakteristike, ker lahko o tem samo povzamem široko recenzijo prvih dveh voženj, ki jih je pod kapo spravila Tjaša. Ona je kolo ocenila takole : Ful je fajn. Sam barva je pa res lepa. In to je to.

Za vse tiste, ki pa se na kolesa nekoliko bolje spoznate oziroma spremljate svet kolesarskih komponent in celo kupujete podobno kolo je s tem kolesom takole. Nanj je obešeno kar precej opreme višjega cenovnega razreda in zato tudi na koncu cena nekoliko prevesi kolo na stran dražjih koles saj 5359 evrov le ni takšen mačji kašelj.

Na Extrem Vitalu pravijo o kolesu takole:

Genius eRide 910, Scott-ovo kolo ki je namenjeno tako plezanju kot hitremu spustu. Očaral bo prav vsako trail/enduro navdušenko!

S svojo prvotno zasnovo za plezanje in spust, s prenovljenim okvirjem in integrirano Bosch baterijo, ter motor 4generacije Performance CX prinaša za 48% manjši ter 25% lažji motor. Kolo te bo zanesljivo popeljalo preko meja poznanega. S svojimi 625Wh te bo zmogljivost baterije preprosto navdušila, saj ti omogoča opcijo razširitve moči (Range Booster Ready vse do 1125Wh). Moderna geometrija omogoča ohranitev njegovih plezalnih sposobnosti, z večjimi, bolj agresivnimi koti pa dodaja tudi odlične spustaške lastnosti. Odlikuje ga 12-stopenjski pogonski sistem Shimano XT, ki se odlično obnese v kombinaciji s patentirano TwinLoc tehnologijo, ki omogoča upravljanje prednjega in zadnjega vzmetenja preko ročice na krmilu.

Senzor za hitrost in magnet sta v primerjavi z bolj tradicionalnimi postavitvami integrirana in zaščitena od umazanije in udarcev. Neposredno v okvir integriran nosilec za tačko, pa bo poskrbel za stas kolesa Genius eRide, saj si to kolo enostavno ne zasluži ležati na tleh medtem, ko preverjaš trail ali zgolj uživaš v razgledu.


Okvir: Aluminij, Virtual 4 link kinematic VLK, združljiv s 27+" in 29", geo BB nastavitev, Boost 148x12mm, integrirana in odstranljiva baterija, zožena krmilna cev E2, Forkstop, Central Kickstand Mount, Range Booster Ready

Vilica: FOX 36 Rhythm Air, 15x110mm QR os, zožana krmilna cev, nastavljiv Rebound, Grip 3, 3 načini delovanja, zaklep, 160mm hoda

Zadnji amortizer: FOX Float EVOL Performace Trunnion, 3 stopnje: Lockout-Trail-Descend, DPS, nastavljiv Rebound, 150mm hoda, 185x55mm

Oprema: XT, 12 prestav (zadnji menjalnik) / Shimano SL-M6100 (prestavne ročke) / 12 prestav

Zavore: Shimano BR-MT420, 4 batne disk zavore, 203 mm rotorja

Gonilka: FSA CK-745 165mm, 34T

Zadnji verižniki: Shimano CS-M6100, 10-51 T

Sedežna opora: Syncros Duncan Dropper 2.5, Remote, 31.6mm, S: 100mm / M: 125mm / L: 150mm

Obroči: Syncros MD30, 32H, 30mm notranja širina, Pin Joint, Tubeless ready

Prednji plašč: Schwalbe MagicMary, Snake Skin, TL-Easy, Apex, Addix Soft, 29x2.6"

Zadnji plašč: Schwalbe Hans Dampf, Snake Skin, TL-Easy, Apex, Addix Speedgrip, 29x2.6"

Motor: Bosch Performance CX, 75Nm navora, 250W, Purion Display, 25km/h

Baterija: Bosch Power Tube 625Wh, 4A polnilec


Po 40 kilometrih resnih klancev in uporabe vseh načinov vožnje je baterija pokazala, da zmore precej. Kako se bo obneslo vse skupaj na daljši rok bomo videli in o tem še kakšno napisali. Zaenkrat je to to. To so bile tehnikalije. Če koga o kolesu zanima še kaj več, pa naj nam piše.

20 views0 comments

Recent Posts

See All