Ford Ranger RAPTOR - prvi vtisi

Dajmo se lotit te "beštije", pod katero se je podpisal Ford Performance. Gre za poltovornjak oziroma "Pickup", ki si je priboril sloves poltovornjaka, ki lahko pride kamorkoli in naredi karkoli. Je nekakšen mini Ford F-150 Raptor, prilagojen za Evropo, kljub temu, da ga Avstralci že nekaj časa "gonijo" po svojih cestah, medtem, ko se je prodaja ali dobava, pri nas, šele dobro začela.

Raptorja poganja štiri valjni, dvolitrski, dizelski agregat z 213 konjskimi močmi. Tisti, ki misli, da je to formula, se je pošteno zmotil, saj tega kamiona, ki je namenjen tistim okoljem, kjer je cesta samo še spomin, ne moremo enačiti s tovrstnimi dirkalniki. Tam kjer pa je doma pa vas bo presenetil s svojo presenetljivo okretnostjo in surovo močjo požiranja neravnin s pomočjo foxovih blažilnikov. Kako pa se obnese v vožnji po vsakdanjih cestah. Več kot odlično. Sedi se visoko, občutek pri vožnji je fenomenalen in voznik samo opreza, kako bi ga lahko zagnal po kakšnem, za ostale avtomobile, nemogočem terenu. In verjemite, se najde tudi v zelo urbanem okolju. Občutek za zavijanje v križiščih je potrebno izpiliti saj se vam zdi, da boste z zadnjim delom avtomobila zadeli v robnik in potem zgleda zavijanje kot pri avtobusih. Pogled v velika stranska vzvratna ogledala vam kaže masivne izbočene kolesne loke, kar vam daje še večji občutek moči. Menjalnik je avtomatski 10 stopenjski in prestavlja kot po maslu. Notranjost Raptorja je športno usmerjena z udobnimi sedeži, na katerih vas napis opominja, da sedite v Raptorju, volan je multi funkcijska mešanica športnosti in delavnosti seveda z napisom Raptor v spodnjem delu volana. Multimedijska naprava ima dobro ločljivost in je odzivna po pričakovanjih. Zagon motorja je z gumbom, tako, da ključa ni potrebno vtikati.

Seveda je notranjost odeta delno v usnje, občutek na nekaterih delih pa bi lahko bil malo manj plastičen. Če se vrnem na zunanji del je vsekakor najbolj markantna sprednja maska, ki grozilno oznanja, da za vami vozi Ford, ki vas lahko "požre", zato se ne začudite, ko bodo bežali pred vami. Kolesa, ki so narejena posebej za to vozilo so ogromna in že sama po sebi dajejo vtis, da je avtomobil nekaj posebnega. Tudi zadnji tovorni del je več kot zadosten, saj lahko vanj naložite eno celo evro paleto ali pa petsto kilogramov tovora. Kakorkoli, če vprašate mene je tega avtomobila škoda za neko delo, ker je najbolj nekako pisan na kožo tistim avanturistom, ki potrebujejo takšno zverino, da nanjo "zabrišejo" kolesa, motokros motorno kolo, surf in potem z avtom zapeljejo naravnost na osamljeno plažo na katero niti sanjati ne morete, da bi se lahko pripeljali z avtomobilom. Kakorkoli je prvi vtis te neekološke zverine takšen kot ga bi bilo za pričakovati od nekoga, ki je na tovrstne nepotrebne presežke, čisto utrgan. Seveda, da takšnega avtomobila ne potrebujete in marsikdo meni, da je to kompenzacija za nekaj malega v hlačah.....ampak koga briga...Zgleda pa v živo res brutalno privlačno.

Pa še to. Tisti, ki si ga bi radi naročili, stane okoli 55.000 evrov, za doplačilo pa je poleg barve in Webasta mogoče dokupiti še posebne nalepke, kot jih je imel tale naš Raptor. Čeprav stanejo celih 300 evrov, zgleda avto z njimi še boljši.


Tale RAPTOR, ki smo si ga lahko pobližje ogledali je iz avtohiše Avtomarket Rebernik d.o.o., Brezno 47, Podvelka. Če se bomo z Raptorjem še kdaj družili pa bomo o njem napisali še marsikaj.

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • YouTube
ME2D LOGO ZA CRNO.png